Офіційні правила акції
  1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ:
    1. 1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
    2. 1.1. Замовник Акції «Розіграш від Чайного майстра» — ТОВ «ЕС ДЖІ ПРОДАКШН», офіційний дистриб’ютор ТМ «Ahmad Tea» в Україні (надалі — Замовник). 
    3. 1.2. Організатор (також є і Виконавцем) Акції «Розіграш від Чайного майстра» - ТОВ «Мокко», код ЄДРПОУ 40875249, Україна,  04119, м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, 8.
    4. 1.3. Цими Офіційними Правилами (надалі — Правила) визначаються правила та умови проведення Рекламної Акції під загальною назвою «Розіграш від Чайного майстра» (далі по тексту – Акція).
    5. Акція спрямована на популяризацію продукції під товарним знаком «Ahmad Tea» проводиться з метою залучення уваги покупців до продукції з зазначеним товарним знаком та стимулювання споживчого попиту на останню.
    6. 1.4. Переможці Акції будуть визначені за критеріями, викладеними в цих Правилах. 
    7. 1.5. Акція не є азартною грою та не є лотереєю і не може бути використана в будь-якій формі азартних ігор та лотерей. 
    8. 1.6. Відповідальним за проведення Акції та за її наслідками є Організатор.
    9. 1.7. Для проведення Акції, в тому числі для здійснення контролю за ходом Акції та розіграшу Заохочень Організатор має право залучати третіх осіб. При цьому, відповідальність за дії залучених осіб несе Організатор. 
    10. 1.8. Інформування щодо Правил Акції здійснюється за допомогою розміщення офіційних Правил Акції на Інтернет сайті https://promo.ahmadtea.ua (надалі – Сайт).
    11. У разі внесення будь-яких змін в правила цієї Акції Організатор публікує  нові умови проведення Акції зі змінами на Сайті.
    12. Більш пізня редакція цих Правил буде мати пріоритетну силу. 
    13. 1.8.1. Розміщення скороченої інформації, щодо механіки Акції здійснюється на Акційній продукції.
    14. 1.9. В Акції бере участь наступна продукція торгової марки «Ahmad Tea», (надалі - Акційна продукція) з надписом «Розіграш від чайного майcтра» на лицьовій стороні упаковки (пачки) та із унікальним 10-значним кодом (надалі – Акційний код), який надруковано на внутрішній стороні упаковки Акційної продукції, а саме:
      • 1.    50г Чорний крупнолистовий чай Ахмад Ті Британська імперія 
      • 2.    50г Чорний крупнолистовий чай Ахмад Ті з ароматом бергамоту Королева Вікторія 
      • 3.    50г Чорний крупнолистовий чай Ахмад Ті Королівський стандарт 
      • 4.    100г Чорний чай Ахмад Ті Цейлон Оранж Пеко 
      • 5.    100г Чорний чай Ахмад Ті Чай Англійський до сніданку 
      • 6.    100г Чорний чай Ахмад Ті з ароматом бергамоту Граф Грей 
      • 7.    100г Чорний чай Ахмад Ті з легким ароматом бергамоту Чай Англійський №1 
      • 8.    100г Чорний крупнолистовий чай Ахмад Ті Королівський стандарт 
      • 9.    100г Чорний крупнолистовий чай Ахмад Ті з ароматом бергамоту Королева Вікторія
      • 10.    100г Чорний крупнолистовий чай Ахмад Ті Британська імперія
      • 11.    200г Чорний чай Ахмад Ті Цейлон Оранж Пеко 
      • 12.    200г Чорний чай Ахмад Ті Чай Англійський до сніданку
      • 13.    200г Чорний чай Ахмад Ті з ароматом бергамоту Граф Грей
      • 14.    25х2г Чорний чай Ахмад Ті Чай Англійський до сніданку
      • 15.    25х2г Чорний чай Ахмад Ті з ароматом бергамоту Граф Грей
      • 16.    25х2г Чорний чай Ахмад Ті з легким ароматом бергамоту Чай Англійський №1
      • 17.    100х2г Чорний чай Ахмад Ті з легким ароматом бергамоту Чай Англійський №1
      • 18.    100х2г Чорний чай Ахмад Ті з ароматом бергамоту Граф Грей
      • 19.    100х2г Чорний чай Ахмад Ті Чай Англійський до сніданку
      • 20.    40х2г Чорний чай Ахмад Ті з легким ароматом бергамоту Чай Англійський №1
      • 21.    40х2г Чорний чай Ахмад Ті з ароматом бергамоту Граф Грей
      • 22.    40х2г Чорний чай Ахмад Ті Чай Англійський до сніданку
      • 23.    20х2г Трав’яна суміш Ахмад Ті Фьюжн Лимон та Імбир 
      • 24.    20х2г Фруктово-ягідна суміш Ахмад Ті Фьюжн  Лісова Суниця 
      • 25.    20х2г Фруктово-ягідна суміш Ахмад Ті Фьюжн  Шипшина та Вишня 
      • 26.    20х2г Фруктово-ягідна суміш Ахмад Ті Фьюжн  Ягідний Мікс 
      • 27.    20х2г Трав’яна суміш ДЕТОКС СЛІМ 
      • 28.    20х2г Трав’яна суміш ДЕТОКС АКТИВ 
      • 29.    20х2г Чорний чай Ахмад Ті Леді Грей з ароматом бергамоту 
      • 30.    20х2г Чорний чай Ахмад Ті Добрий ранок
      • 31.    20х1,8г Зелений чай Ахмад Ті Жасмин Ділайт з квітами жасмину
      • 32.    20х1,8г Зелений чай Ахмад Ті М’ята & Меліса з м'ятою та мелісою
      • 33.    20х2г Чорний чай Ахмад Ті Лаванда & Бергамот з лавандою та ароматом бергамоту
    15. 2. ПЕРІОД І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ 
    16. 2.1. Акція проводиться з 01.11.2019р. по 31.01.2020р. включно (Період проведення Акції/Акційний період).
    17. 2.2. Термін реєстрації кодів з 01.11.2019р. по 30.01.2020р. включно.
    18. Акція проводиться на території України, підконтрольній українській владі (надалі – Територія проведення Акції). Акція не проводиться на тимчасово окупованій території України та у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, а також у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.
    19.  3. ЗАГАЛЬНІ УМОВИ УЧАСТІ В АКЦІЇ 
    20. 3.1. В Акції можуть брати участь дієздатні громадяни України, яким виповнилося 18 років, що постійно проживають на її території (далі — Учасники). 
    21. 3.2. Не визнаються Учасниками і не мають права брати участь в Акції: 
    22. 3.2.1. представники Замовника та/або Організатора Акції, особи і будь-які суб’єкти господарювання, що залучені до підготовки та/або проведення Акції, а також їхні близькі родичі (чоловік/дружина, брат/сестра, діти, батьки);
    23. 3.2.2. особи, які не виконали умови участі в Акції, порушили ці Правила; 
    24. 3.2.3. особи, яким на момент проведення Акції ще не виповнилося 18 років;
    25. 3.3. Беручи участь в Акції Учасник Акції цим підтверджує, що він ознайомлений та згоден з цими Правилами та зобов’язується їх виконувати.
    26. 4. ПРАВИЛА УЧАСТІ В АКЦІЇ 
    27. 4.1. Для участі в Акції Учаснику необхідно здійснити наступні дії:
    28. 4.1.1. Придбати Акційну продукцію;
    29. 4.1.2. На внутрішній стороні упаковки (на внутрішній стороні кришки упаковки) Акційної продукції знайти Акційний код; 
    30. 4.1.3. Зареєструвати в Акційний період мінімум один Акційний код на Сайті (https://promo.ahmadtea.ua) для чого Учаснику необхідно:
    31. - зайти на Сайт і в полі «Зареєструвати код» ввести номер свого мобільного телефону, своє дійсне прізвище, ім’я  та сам Акційний код. 
    32. 4.2. Після введення номеру мобільного телефону, прізвища та ім’я Учасника та правильного Акційного Коду, Учасник на Сайті у спливаючому вікні сповіщається про успішну реєстрацію Акційного Коду. 
    33. 4.3. При реєстрації Учасником Акції наступних Акційних кодів, вони будуть автоматично заноситись в базу за номером його мобільного телефону, що був зареєстрований в Акції вперше. 
    34. Примітка: Учасник Акції для реєстрації Акційних кодів, у період проведення Акції, повинен використовувати один і той самий номер мобільного телефону. 
    35. 4.4. Унікальним Учасником Акції вважається Учасник Акції з належним лише йому унікальним номером мобільного телефону та унікальними паспортними даними громадянина України (надалі Унікальний Учасник).
    36. 4.5. Один Акційний код може бути зареєстрований тільки одним унікальним Учасником, і тільки один раз протягом Акції.
    37. 4.6. Ідентифікація Учасників Акції здійснюється Організатором Акції за допомогою унікального номеру мобільного телефону, який було вказано при реєстрації Акційного коду на Сайті, прізвища та ім’я та відповідного зареєстрованого Акційного коду.
    38. 4.7. Один унікальний Учасник Акції має право реєструвати не більше 5 (п’яти) неправильних Акційних кодів протягом доби.
    39. 4.8. Неправильним Акційним кодом вважається код, який містить неправильні символи.
    40. 4.9. Вірним вважається Акційний код, який присутній в загальній базі згенерованих Акційних кодів, які використовувалися для нанесення на Акційну упаковку з внутрішньої сторони.
    41. 4.9.1. У випадку якщо Учасник Акції буде намагатися зареєструвати більше ніж 5 (п'ять) неправильних Акційних кодів протягом доби, такий Учасник буде відсторонений від участі в Акції строком на 24 (двадцять чотири) години з моменту фіксації такого намагання, шляхом блокування можливості реєстрації Акційних кодів будь-яким методом. Участь такого Учасника в Акції буде поновлено автоматично.
    42. 4.9.2. У випадку, якщо Учасника Акції, якого було поновлено для Участі в Акції буде помічено в повторному намаганні зареєструвати більше ніж 5 (п’ять) неправильних Акційних кодів протягом доби, такий Учасник буде відсторонений від Участі в Акції до завершення Акційного Періоду, без можливості оскарження та поновлення своєї участі в Акції.
    43. 4.10. Організатор та Замовник не несуть відповідальності за технічні збої, пов’язані з реєстрацією Акційних кодів та деякими іншими питаннями, в тому числі:
    44. 4.10.1. за розірвання договірних відносин між оператором(ами) мережі Інтернет та/або будь-які інші технічні збої в роботі мережі Інтернет і як наслідок – неможливість реєстрації Акційного коду на Сайті.
    45. 4.10.2. за неможливість Учасника взяти участь в Акції з причин, які не залежні від Організатора/Замовника Акції.
    46. 4.11. Учасник Акції при виконанні умов визначених у п.4.1.-4.1.3. та сповіщений згідно п. 4.2. вноситься до відповідної  бази Акції (надалі – «база» або «база даних» або «База Акції»).
    47. 4.12. Упаковку Акційної продукції з Акційним кодом (який учасник Акції зареєстрував на сайті для участі в Акції) Учасник Акції зобов’язаний зберігати протягом всього Періоду Акції та 50 календарних днів після його закінчення. 
    48. 5. ФОНД ЗАОХОЧЕНЬ АКЦІЇ. 
    49. 5.1. Фонд Заохочень Акції складається з наступних Заохочень:
    50. 5.1.1. Сувенірної баночки з чаєм (надалі – Жестяна банка для чаю) у кількості 1000 (одна тисяча) одиниць;
    51. 5.1.2. Термокружка (надалі – Термокружка) у кількості  920 (дев’ятсот двадцять) одиниць;
    52. 5.1.3. Металева скринька з чаєм для чаю (надалі – Скринька для чаю) у кількості 260 (двісті шістдесят) одиниць;
    53. 5.1.4. Apple IPhone Х 64 GB (надалі – Apple IPhone Х) у  кількості 3 (три) одиниці.
    54. 5.2. Заміна будь-якого Заохочення на грошовий еквівалент чи будь-яке інше благо не допускається. Заохочення Акції обміну та поверненню не підлягає.
    55. 5.3. Відповідальність за нарахування та сплату податків, пов’язаних з врученням Заохочень несе Організатор.
    56. 5.4. Кількість Заохочень обмежена і становить вищезазначену кількість. Відповідальність Організатора та Замовника не виходить за межі кількості Фонду Заохочень Акції, що зазначений вище.
    57. 5.5. Організатор Акції залишає за собою право збільшити або зменшити загальну кількість Фонду Заохочень Акції або включити в Акцію додаткові Заохочення, не передбачені цими Правилами. Організатор має право змінити вид, форму, колір, розмір того чи іншого Заохочення  на власний розсуд. Якщо такі зміни відбудуться, Організатор повідомляє про них в порядку, передбаченому п. 1.8. цих Правил та з додержанням вимог чинного законодавства.
    58. 5.6. Зовнішній вигляд Заохочень (розмір, колір), зазначених на Сайті, на Акційній продукції, на рекламних матеріалах, які будуть поширюватись Організатором/Замовником Акції протягом Акційного Періоду, може відрізнятись від зовнішнього вигляду реальних Заохочень.
    59. 5.7. У випадку якщо Переможець Акції з якихось причин не може отримати Заохочення, такий Переможець Акції не має права передати/поступитися своїм правом третій особі, і в такому разі вважається, що він відмовився від Заохочення. 
    60. 6. ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ АКЦІЇ 
    61. 6.1. Право на отримання Заохочень Акції (стають Переможцями Акції) набувають:
    62. а) перші 1000 учасників Акції, які зареєстрували Акційний код на Сайті та отримали підтвердження у спливаючому вікні про його успішну реєстрацію;
    63. б) Учасники Акції, які згідно із цими Правилами стали переможцями щоденних розіграшів Акції;
    64. в) Учасники Акції, які згідно із цими Правилами стали переможцями щотижневих розіграшів Акції;
    65. г) Учасники Акції, який згідно із цими Правилами стали переможцями щомісячних розіграшів Акції.
    66. 6.2. Порядок визначення перших 1000 Переможців Акції,  які отримують гарантовані Заохочення: 
    67. 6.2.1. Право на отримання гарантованого Заохочення зазначеного п. 5.1.1. (Жестяної банки) набувають 1000 учасників Акції, які першими зареєструвались для участі в Акції (Переможці Акції). Учасники Акції, які першими зареєструвались для участі в Акції (виконали умови п. 4.1.-4.1.3.), визначаються за моментом їх реєстрації. Моментом реєстрації особи учасником Акції є момент в часі (рік, місяць, день, година, хвилина, секунда), в який вона зареєструвала Акційний код на Сайті (https://promo.ahmadtea.ua) та отримала у спливаючому вікні на Сайті (https://promo.ahmadtea.ua) підтвердження успішної реєстрації коду.
    68. 6.2.2. Визначення перших 1000 Переможців Акції відбувається в Період проведення Акції.
    69. 6.3. Порядок проведення щоденних розіграшів та визначення щоденних Переможців Акції:
    70. 6.3.1. Загальна кількість Заохочень зазначених п. 5.1.2. (Термокружок), які розігруються за весь період проведення Акції в межах щоденних розіграшів, становить 920 штук.
    71. 6.3.2. Щоденно, протягом строку проведення Акції, відбувається розіграш:
    72. 10 (десяти) Термокружок, серед учасників Акції, які зареєстрували один та більше Акційних кодів, виявлених в Акційній продукції.
    73. 6.3.3. Для проведення щоденного розіграшу формується база даних номерів мобільних телефонів учасників Акції, що зареєстрували один та більше кодів:
    74. - до бази даних включаються Акційні коди, виявлені в Акційній продукції, учасників що зареєстрували один та більше кодів;
    75. Серед кожної бази даних щоденного розіграшу за допомогою програмного забезпечення (за принципом випадковості) визначаються Учасники Акції, а саме їх Акційні коди, (зареєстровані такими Учасниками), які набули права на отримання Заохочень, а саме:
    76. - серед всієї бази даних щоденного розіграшу визначається 10 (десять) Акційних кодів, Учасників Акції, які набувають права (стають Переможцями Акції) на отримання Заохочення у вигляді Термокружок.
    77. 6.3.4. Для кожного щоденного розіграшу формуються своя база даних. Акційні коди учасника Акції з одного щоденного розіграшу переносяться до наступних щоденних розіграшів. Окрім випадків, якщо цей код було визначено виграшним у щоденному розіграші.
    78. Акційний код, який був визначений як виграшний у щоденному розіграші та будь-які інші Акційні коди Переможця Акції виключаються із відповідної бази даних щоденного розіграшу та не беруть участі в будь-якому наступному щоденному розіграші Акції, але беруть участь у розіграші щотижневого та щомісячного Заохочення.
    79. 6.3.5. Щоденні розіграші Акції проводяться кожного дня протягом строку проведення Акції о 11 год. 00 хв. (за київським часом).
    80. Останній щоденний розіграш Акції відбудеться 31.01.2020 р.
    81. 6.3.6. У випадку неможливості визначення переможця щоденного розіграшу з причин, що не залежать від Організатора та Виконавця, такі Заохочення не переносяться до наступного щоденного розіграшу. Заохочення, які не були розіграні у щоденному розіграші не переносяться на будь-який інший розіграш і анулюються.
    82. 6.4. Порядок проведення щотижневих розіграшів та визначення щотижневих Переможців Акції:
    83. 6.4.1. Загальна кількість Заохочень зазначених в п. 5.1.3. (Сувенірних скриньок для чаю), які розігруються за весь період проведення Акції в межах щотижневих розіграшів, становить 260 штук.
    84. 6.4.2. Щоп’ятниці, протягом Періоду проведення Акції, відбувається розіграш:
    85. 20 (двадцяти) Сувенірних скриньок для чаю, серед учасників Акції, які зареєстрували два та більше Акційні коди, виявлені в Акційній продукції.
    86. 6.4.3. Для проведення щотижневого розіграшу формуються база даних номерів мобільних телефонів учасників Акції, що зареєстрували два та більше кодів:
    87. - до бази даних включаються Акційні коди, виявлені в Акційній продукції, Учасників що зареєстрували два та більше кодів.
    88. Серед кожної бази даних щотижневого розіграшу за допомогою програмного забезпечення (за принципом випадковості) визначаються Учасники Акції, а саме їх Акційні коди, (зареєстровані такими Учасниками), які набули права на отримання Заохочень у щотижневого розіграшу, а саме:
    89. - серед всієї бази даних щотижневого розіграшу визначається 20 (двадцять) Учасників Акції, які набувають право на отримання Сувенірної скриньки для чаю (стають Переможцями Акції).
    90. 6.4.4. Для кожного щотижневого розіграшу формується своя бази даних. Акційні коди Учасників Акції з одного щотижневого розіграшу переносяться до наступних щотижневих розіграшів, окрім випадків, якщо цей код було визначено виграшним у щотижневому розіграші.
    91. Акційний код, який був визначений як виграшний у щотижневому розіграші та будь-які інші  Акційні коди Переможця Акції виключаються із відповідної бази даних щотижневого розіграшу та не беруть участі в будь-якому наступному щотижневому розіграші Акції, але беруть участь у розіграші щоденного та щомісячного Заохочення.
    92. 6.4.5. Щотижневі розіграші Акції проводяться кожної п’ятниці протягом строку проведення Акції о 11:30 (за київським часом). Останній щотижневий розіграш Акції відбудеться 31.01.2020 р.
    93. 6.4.6. У випадку неможливості визначення переможця щотижневого розіграшу з причин, що не залежать від Організатора та Виконавця, такі Заохочення не переносяться до наступного щотижневого розіграшу. Заохочення, які не були розіграні у щотижневому розіграші не переносяться на будь-який інший розіграш і анулюються.
    94. 6.5. Порядок проведення щомісячних розіграшів та визначення щомісячних Переможців Акції:
    95. 6.5.1. Загальна кількість Заохочень зазначених в п. 5.1.4 (Apple IPhone Х), які розігруються за весь період проведення Акції в межах щомісячних розіграшів, становить 3 штуки.
    96. 6.5.2. 30.11.2019 р. о 11:00,  31.12.2019 р. о 11:00  та 31.01.2020 р. о 12:00,  відбувається розіграш:
    97. 1  (одного) Apple IPhone Х серед Акційних кодів, Учасників Акції, які зареєстрували три та більше Акційні коди, виявлені в Акційній продукції.
    98. 6.5.3. Для проведення щомісячного розіграшу формуються база даних номерів мобільних телефонів Учасників Акції, що зареєстрували три та більше кодів:
    99. - до бази даних включаються Акційні коди, виявлені в Акційній продукції, учасників що зареєстрували три та більше кодів.
    100. Серед кожної бази даних щомісячного розіграшу за допомогою програмного забезпечення (за принципом випадковості) визначаються Учасники Акції, а саме їх унікальні коди, (зареєстровані такими Учасниками), один із яких набуде право на отримання Заохочень щомісячного розіграшу, а саме:
    101. - серед всієї бази даних щомісячного розіграшу визначається 1 (один) Учасник Акції, який набуває право на отримання Apple IPhone Х (стає основним Переможцем Акції), а також визначаються ще три резервних Учасника Акції, один з яких може стати Переможцем Акції у випадках передбачених цими Правилами.
    102. 6.5.4. Для кожного щомісячного розіграшу формуються свої бази даних. Акційні коди Учасників Акції з одного щомісячного розіграшу переносяться до наступних щомісячних розіграшів, окрім випадків, якщо цей код було визначено виграшним у щомісячному розіграші.
    103. Акційний код, який був визначений як виграшний у щомісячному розіграші та будь-які інші  акційні коди Переможця Акції виключаються із відповідної бази даних щомісячного розіграшу та не беруть участі в будь-якому наступному щомісячному розіграші Акції, але беруть участь у розіграші щоденного та щотижневого Заохочення.
    104. 6.5.5. Резервні Учасники Акції визначені Організатором  згідно п.6.5.3. є резервними Переможцями Акції, а саме:
    105. 6.5.5.1 Учасник Акції, який визначений першим резервним Учасником Акції набуває право на отримання щомісячного Заохочення (Apple IPhone Х) замість основного Переможця Акції у випадку:
    106. 1) відмови основного Переможця Акції від отримання Заохочення;
    107. 2) неможливості вручення основному Переможцю акції щомісячного розіграшу Акції Заохочення з причин, які не залежать від Організатора Акції;
    108. 3) невиконання основним Переможцем Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання Заохочення;
    109. 4) не набуття права на отримання Заохочення з причин, передбачених цими Правилами.
    110. 6.5.5.2 Учасник Акції, який визначений другим резервним учасником Акції набуває право на отримання щомісячного Заохочення (Apple IPhone Х) замість першого резервного  Учасника Акції у випадку:
    111. 1) відмови першого резервного Учасника Акції від отримання Заохочення;
    112. 2) неможливості вручення першому резервному  Учаснику Акції щомісячного розіграшу Акції Заохочення з причин, які не залежать від Організатора Акції;
    113. 3) невиконання першим резервним Учасником Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання Заохочення;
    114. 4) не набуття права на отримання Заохочення з причин, передбачених цими Правилами.
    115. 6.5.5.3. Учасник Акції, який визначений третім резервним Учасником Акції набуває право на отримання щомісячного Заохочення (Apple IPhone Х) замість другого резервного  Учасника Акції у випадку:
    116. 1) відмови другого резервного Учасника Акції від отримання Заохочення.
    117. 2) неможливості вручення другому резервному  Учаснику Акції щомісячного розіграшу Акції Заохочення з причин, які не залежать від Організатора Акції;
    118. 3) невиконання другим резервним Учасником Акції усіх вимог цих Правил, необхідних для участі в цьому розіграші та для отримання Заохочення;
    119. 4) не набуття права на отримання Заохочення з причин, передбачених цими Правилами.
    120. 6.6. У випадку неможливості визначення переможця щомісячного розіграшу з причин, що не залежать від Організатора та Виконавця, такі Заохочення не переносяться до наступного щомісячного розіграшу. Заохочення, які не були розіграні у щомісячному розіграші не переносяться на будь-який інший розіграш та анулюються.
    121. 6.7. Визначення перших 1000 учасників переможцями Акції проводиться Організатором у присутності уповноваженої Комісії, що складається з представників Організатора (далі – Комісія). Про результати визначення Переможців Акції, які отримують Заохочення Акції, Комісія складає протокол, що має містити підписи усіх членів Комісії (надалі – Протокол).
    122. 6.8. Визначення переможців Акції щоденного, щотижневого, щомісячного розіграшу в Період проведення Акції проводиться Організатором у присутності уповноваженої Комісії, що складається з представників Організатора (далі – Комісія) шляхом випадкового комп’ютерного вибору. Про результати визначення Переможців Акції, які отримують Заохочення Акції, Комісія складає протокол, що має містити підписи усіх членів Комісії (надалі – Протокол).
    123. 6.9.  Результати визначення Переможців Акції, які здобувають право на отримання Заохочень Акції є остаточними й оскарженню не підлягають.
    124. 7. ПОРЯДОК ОПОВІЩЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ АКЦІЇ ТА ВІДПРАВЛЕННЯ ЗАОХОЧЕНЬ
    125. 7.1. Учасники Акції, які набули право на отримання одного із Заохочень  передбачених цими Правилами (Переможці Акції), протягом 3-х календарних  днів з дати їх визначення повідомляються про перемогу SMS-повідомленням на номер мобільного телефону, який був зазначений ними при реєстрації Акційного коду на Сайті.
    126. В SMS повідомленні зазначається, яке саме Заохочення отримує Учасник Акції, та нагадується які документи, інформацію та яким способом Учаснику Акції необхідно надати Організатору для отримання Заохочення. 
    127. 7.2. Після надсилання SMS повідомлення про перемогу Учаснику Акції (Переможцю Акції), який набув право на отримання Заохочення такий Учасник Акції протягом 30 календарних днів з дати отримання SMS повідомлення повинен надати Організатору копії (скан-копії) документів, передбачених п. 7.5 цих Правил для отримання Заохочення.
    128. 7.3. У випадку, якщо Учасник Акції, який набув право на отримання Заохочення (Переможець Акції) протягом 30 календарних днів з моменту направлення на його мобільний номер SMS-повідомлення про перемогу не надасть копії (скан-копії) документів, передбачених п. 7.5 цих Правил, він позбавляється права на отримання відповідного Заохочення.
    129. 7.4. На Учасників Акції покладається відповідальність за забезпечення доступності їх мобільних номерів для вхідних дзвінків та вхідних SMS-повідомлень протягом всього дня проведення відповідного розіграшу та протягом Періоду проведення Акції. 
    130. 7.5. Учасник, який отримав право на одержання одного з 1000 гарантованих Заохочень, щоденного, щотижневого та щомісячного Заохочення, направляє Виконавцю Акції на адресу електронної пошти: [email protected], скан-копії таких документів:
    131. - скрін отриманого смс повідомлення з кодовим словом;
    132. - скан-копію дійсного паспорту громадянина України (чи іншого дійсного документа, який підтверджує громадянство України);
    133. - скан-копію облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номера) (окрім випадку, коли учасник через свої релігійні переконання відмовився від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, про що має відповідну відмітку в паспорті);
    134. - скан/фото акційної упаковки/упаковок з унікальним кодом/кодами, на який/які за результатами проведення щотижневого та (або) фінального розіграшу припав виграш.
    135. - а також адресу відділення Укрпошти та Нової Пошти для відправки Заохочення (в межах території проведення Акції);
    136. - а також додаткову інформацію, яка потрібна Організатору для відправки Заохочення та бухгалтерського, фінансового та податкового обліку.
    137. Учасник Акції, який став переможцем щотижневого та (або) щомісячного  розіграшу зобов'язаний надати Організатору на його запит оригінал Акційної упаковки з Акційним кодом, на який за результатами проведення відповідного розіграшу припав виграш.
    138. 7.6. Організатор впродовж 45 календарних днів (з дати отримання від Переможця Акції всієї необхідної інформації/документації згідно п. 7.5.), відправляє на адресу відділення зазначену Переможцем Акції (в межах території проведення Акції) його Заохочення. 
    139. 7.6.1. Організатор має право сам визначити службу доставки/почтову службу (Нову Пошту чи Укрпошту) якою відправити Заохочення Переможцю Акції. 
    140. 7.7.  Організатор Акції не несе відповідальності за доставку, або неналежну доставку Заохочень, за роботу поштової (кур’єрської) служби або через неможливість отримати переможцями Акції Заохочень з незалежних від Організатора причин. Організатор Акції не несе відповідальності за гарантійні зобов’язання щодо Заохочень Акції та за їх подальше використання. Гарантійні зобов’язання покладаються на виробника товару.
    141. 7.8.  З моменту відправлення Заохочення Переможцю Акції на адресу відділення зазначену переможцем Акції (в межах території проведення Акції) зобов’язання Організатора та Замовника (перед таким Переможцем Акції) за цими Правилами вважаються виконаними.
    142. 7.9. У випадку, якщо Заохочення повернене по причині «відмови від отримання», воно не може бути повторно затребуване його власником. Претензії щодо таких не отриманих Заохочень не приймаються.
    143. 7.10. Переможець Акції вважається таким, який втратив статус Переможця Акції та не має права на отримання Заохочення,  у випадку:
    144. - відмови від надання або ненадання Організатору документів/інформації, зазначених в п. 7.5. цих Правил, та /або
    145. - надання їх пізніше вказаного терміну, та /або
    146. - надання Переможцем Акції недостовірних/некоректних даних, та/або
    147. - надання інформації, що має ознаки фальсифікації/маніпуляції, та /або
    148. - у випадку, якщо Організатор з причин, які не залежать від нього, не зможе зв’язатись з Переможцем Акції, який набув право на отримання Заохочення за його мобільним номером в продовж 5 календарних днів з дати визначення Переможців Акції;
    149. - недотримання Переможцем Акції всіх положень та умов цих Правил та чинного законодавства України, та/або
    150. - якщо Організатором буде встановлено, що цей Переможець Акції не може бути Учасником Акції згідно умов цих Правил, та/або;
    151. - відмови переможця Акції від Заохочення;
    152. що звільняє Організатора від будь-яких зобов'язань перед таким Переможцем Акції. У такому випадку Переможець Акції не має права вимагати від Організатора Акції будь-якої компенсації. Грошовий еквівалент Заохочення Акції не видається.
    153. 8. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ 
    154. 8.1. У випадку виникнення ситуацій, що допускають неоднозначне тлумачення Правил та/або питань, не врегульованих цими Правилами, остаточне рішення приймається Організатором Акції відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Організатора Акції є остаточним і не підлягає оскарженню. 
    155. 8.2. Організатор  Акції залишає за собою право: 
    156. 8.3.1. припинити участь в Акції для Учасників, щодо яких є обґрунтовані підозри в шахрайських діях та/або іншому порушенні ними Правил та умов проведення Акції;
    157. 8.3.2. змінювати умови, строки проведення Акції, порядок видачі Заохочень; 
    158. 8.3.3. не вступати в листування та інші контакти з Учасниками Акції, за винятком випадків, зазначених у цих Правилах.
    159. 8.3.4. проводити фото- та відеозйомку отримання Переможцем Акції Заохочення та публікувати зазначені матеріали в мережі інтернет, соц мережах та будь-яких інших публічних ресурсах чи засобах масової інформації без виплати будь-якої винагороди Учаснику Акції.
    160. 8.5. Якщо з будь-якої причини будь-який аспект даної Акції не може проводитися так, як це заплановано, включаючи причини, викликані зараженням комп‘ютерними вірусами, неполадками в роботі мережі Інтернет, дефектами, маніпуляціями, несанкціонованим втручанням, фальсифікацією, технічними неполадками та з будь-якою іншої причини, неконтрольованої Організатором, яка спотворює або стосується виконання, безпеки, чесності, цілісності або належного проведення Акції, Організатор може на власний розсуд анулювати, припинити, змінити або тимчасово припинити проведення Акції, або ж визнати недійсними будь-які зареєстровані Акційні коди.
    161. 8.6. Організатор не несе відповідальності за невиконання своїх зобов'язань в умовах обставин непереборної сили, таких як стихійне лихо, пожежа, повінь, військові дії будь-якого характеру, блокади, суттєві зміни в законодавстві, що діють на території проведення Акції, інші непідвладні контролю з боку Організатора Акції обставин, якщо ці обставини перешкоджають виконанню таких зобов'язань.
    162. 8.7. Неухильне дотримання цих Правил та всіх умов Акції, а також надання Переможцем всіх передбачених документів є необхідною умовою отримання Заохочення. 
    163. 9. ОБРОБКА ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ. 
    164. 9.1. Беручи участь у Акції, кожен Учасник тим самим підтверджує свою добровільну згоду на використання наданої інформації та документації (в тому числі згідно пунктів 4.1.3, 7.5.)  Організатором та залученими ним третіми особами з метою забезпечення участі в цій Акції (в тому числі внесення в Базу Акції), з маркетинговою та/або будь-якою іншою метою методами, що не порушують чинне законодавство України (у т.ч. шляхом передачі третім особам), зокрема на безкоштовне використання його (Учасника Акції) імені (псевдоніму), прізвища, по батькові, фотографії, інтерв’ю, номеру мобільного телефону,  надісланих Учасником матеріалів або інших матеріалів/інформації про нього (Учасника Акції) з рекламною/маркетинговою метою, в т.ч. право публікації (в т.ч. його (Учасника Акції) імені, ім’я, по батькові, фотографії) в засобах масової інформації (ЗМІ), інтернет сайті, соц. мережах, будь-яких друкованих, аудіо та відеоматеріалах, інтерв’ю зі ЗМІ, а також для надсилання інформації, повідомлень, коментарів (в т.ч. рекламного характеру) тощо, без будь-яких обмежень за територією, часом та способом використання, і таке використання жодним чином не відшкодовуватиметься Замовником/Організатором та/або будь-якою третьою особою. Ця згода також розуміється як згода, що передбачається ст.ст. 296, 307, 308 Цивільного кодексу України та Закону України «Про захист персональних даних» (із змінами та доповненнями), а також як згода на включення його (Учасника Акції) номера телефону та електронної адреси до системи розсилки інформації про нові рекламні акції Замовника, які будуть проводитися в майбутньому. Також Учасники, як суб’єкти персональних даних, надають свою добровільну згоду Організатору і дозвіл на вчинення всіх дій, які, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних», є обробкою їх персональних даних і підтверджують, що одночасно з їх реєстрацією як Учасників Акції за цими Правилами, останні ознайомилися та повідомлені  про їхні права визначені Законом України «Про захист персональних даних», мету збору персональних даних та особи, яким передаються такі персональні дані Учасників. Організатор є володільцем персональних даних Учасників в розумінні Закону України «Про захист персональних даних». Учасник може відкликати свою згоду на використання персональних даних виключно письмовим зверненням на адресу Організатора. У разі відкликання згоди на використання персональних даних Учасник не допускається до подальшої участі в Акції та на має право на отримання Заохочення. Організатор має право знищити базу персональних даних, без попереднього повідомлення про це володільців персональних даних, після повного закінчення Акції.
    165. 9.2. Персональні дані Переможців Акції передаються Організатору та обробляються останнім з метою забезпечення їх участі в цій Акції, визначення Переможців, маркетингових відносин, рекламних відносин та з метою податкового, фінансового та бухгалтерського обліку.
    166. 9.3. Учасники Акції самостійно несуть відповідальність за достовірність наданої ними інформації (в т.ч. інформації щодо контактів з ними та адрес) та за невиконання (несвоєчасне виконання) Учасниками Акції своїх прав та обов’язків, передбачених Правилами, в тому числі стосовно Заохочення. 
    167. 9.4. Організатор Акції забезпечує захист персональних даних Учасників від незаконної обробки, а також від незаконного доступу до них відповідно до чинного законодавства України. 
    168. 9.5. Організатор не несе відповідальність за достовірність наданих Учасником Акції персональних даних. 
  2. ПЕРІОД І МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ АКЦІЇ
    1. Акція проводиться з 01.11.2019р. по 31.01.2020р. включно (Період проведення Акції/Акційний період).
    2. Термін реєстрації кодів з 01.11.2019р. по 30.01.2020р. включно. Акція проводиться на території України, підконтрольній українській владі (надалі – Територія проведення Акції). Акція не проводиться на тимчасово окупованій території України та у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, а також у населених пунктах, що розташовані на лінії зіткнення.